(Інформація) Контакти служби технічної підтримки
Шановні користувачі!
Нагадуємо способи зв’язку зі службою технічної підтримки.
Для користувачів послугами НТО "КПІ-Телеком" є можливість звернутися до служби технічної підтримки такими способами:
E-mail (support@kpi.ua);
Форма зворотного зв’язку білінгової системи https://billing.kpi.ua/feedback;
Тікетингова система https://rt.kpi.ua;
Через повідомлення у спільноті ВК https://vk.com/kpitelecom та у коментарях до новин на сторінці спільноти;
По багатоканальному телефону (044)2048888, який інтегрований з системою тікетингу (у неробочий час працює автовідповідач);
При особистому візиті у центр інформатизації (корп. 7, ауд. 130а).
Зверніть увагу, що у ВК запитання від користувачів у публічній частині наші співробітники часто змушені перевести у один з інших каналів зв’язку (пошту, телефон, зворотний зв’язок білінгової системи, приватне повідомлення у спільноті або особистий візит). Це пов’язано у першу чергу з необхідністю уточнення персональних даних користувача, що не допускається у публічній частині групи. На загальні запитання, які не потребують уточнення персональних даних, відповідь розміщується у публічній частині.
Центр інформатизації працює з 9:00 до 20:00 у робочі дні. У вихідні дні усі звернення та аварії відслідковуються у віддаленому режимі. Якщо є необхідність в усуненні аварії у неробочий час, відповідні спеціалісти залучаються до усунення проблем у стислі терміни. Якщо зі з’єднанням користувача спостерігаються проблеми, про це можна повідомити одним із наведених способів, у тому числі у неробочий час (крім особистого візиту). Чим швидше користувач звернувся до служби підтримки, тим швидше буде вирішена його проблема.
31.05.2016
<< До списку новин